اسلایدر

دانلود آهنگ جدید ابی به نام این آخرین باره
جدیدترین موزیک ,موزیک ویدیوو فیلم
سه شنبه 3 دی 1392برچسب:, :: 19:4 :: نويسنده : mohammad

دانلود آهنگ جدید ابی به نام این آخرین باره با بالاترین کیفیت

download new song EBI in Akharin bare
کیفیت اورجینال آهنگ جدید ابی  با نام این آخرین باره

دانلود آهنگ جدید ابی به نام این آخرین باره

دانلود آهنگ جدید ابی به نام این آخرین باره

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

متن آهنگ ابی به نام این آخرین باره:

از دست من میری

از دست تو میرم

تو زنده می مونی

منم که می میرم

تو رفتی از پیشم

دنیامو غم برداشت

برداشت ما از عشق با هم تفاوت داشت

این آخرین باره

من ازت میخوام

برگردی به خونه

این آخرین باره

من ازت میخوام عاقل شی دیونه

این آخرین باره

من ازت می خوام برگردی به خونه

این آخرین باره من ازت میخوام عاقل شی دیونه

آهنگ جدید ابی به نام این آخرین باره

اونقدر بزرگه تنهایی این مرد

که حتی توی دریا نمیشه غرقش کرد

من عاشقت هستم اینو نمی فهمی

یه چیزو می دونم که خیلی بی رحمی

همیشه می گفتی،شاهی گدایی کن،ظالم یه عمر مظلوم نمایی کن

هر چی بدی کردی پای من بنویس

دانلود آهنگ جدید ابی این آخرین باره

نتیجه این عشق بازم مساوی نیست

این آخرین باره

من ازت میخوام برگردی به خونه

این آخرین باره من ازت میخوام عاقل شی دیونه

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • خرید ساعت دیواری
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جدیدترین موزیک ,موزیک ویدیوو فیلم و آدرس 3da0098.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1